Msn de Çirkin Kız Cam Açarsa Ne Denir Komik Yazı

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : önemli değil , herzaman yanımda poşet bulundururum


Kız : kamera çok bulanık değil mi?
erkek : no problem , abazaya cine5 bile şifresiz görünür
Kız : nasıl yaniuuu ?
erkek : yok bişi sen devam et


Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : istersen camsız devam edelim , hatta en iyisi sen beni listenden sil !


Kız : evet ne düşünüyorsun benim için ?
erkek : anne baba akraba mı senin ?


Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : görmüyom , gözlerimi kapattım!


Kız : bak kimseye cam açmam aslında
erkek : benim suçum neydi ?


Kız : iyi görünüyor muyum ?
erkek : aaa maymun mu besliyon ? bu arada sen nerdesin camerada görünmüyon
Kız : hayvan !

Alıntıdır.:!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL