Ahmet Çakarla Şansa Bak Programında Ahmet Çakarın Tüyoları


Ahmet çakar, programında zaman zaman yarışmacılara tüyo da veriyor. işte o tüyolardan birisi:

soru: pazar gününden başlayan aylarda ayın 12’si daima hangi güne denk gelir?

yarışmacı hüseyin çiko, bu sorunun cevabında emin değildi, çakar şöyle bir tüyo verdi: "pazardan başla say"...

ayrıca yarışmacılarla ilgili sözleri :

- hüseyin çinko. tuhaf bir soy adı, tombalacımısınız.

- üfler püfler başladı. hiç hoşlanmam, kanaat getirin...

- bu tip yarışma güzel iyi de benim vücut kimyamı bozuyor. (parası olmadığı için 6 aydır ailesini göremediğini söyleyen yarışmacının sözünden sonra)

- böbrek yok böbreklerin ikisini de kestim attım. peki dalağı da kestik aldık. (şıklardan ikisini kendi insiyatifiyle çıkartıyor)

- barut gibi bir adam, soru da barutla ilgili.

- beni dağıttığınız hayat hikayelerinizle dağıttınız. rekortmen sen beni dağıttın.

- (ben şanssız bir kişiyim diyen yarışmacıya) alt yapı mı hazırlıyorsun?

- cenevizliler’i de koyduk gemiye cenevizliler de gitti. (sorudaki cenevizliler şıkkını çıkartıyor)

- benle yaşlı adam gibi oynuyor gibisiniz. dengem bozuldu, kontrolden çıktım her şeyim dağıldı.

internethaber.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL