Türkiye'nin En Popüler Online Oyun SiteLeri,online oyun siteleri ilk 5,

Türkiye'nin en popüler online oyun siteleri.Gerçi sıralamayı bilmeyen yoktur gibi birşey ama biz yinede sayalım.Malum bende eskiden online oyun hastasıydım.Gece kalkıp filo kontrol ediyordum.Rahatca yasantım yoktu çok fena bağımlılık yapmıştı.En sonunda karar verdim vede bıraktım.Sizinde sosyal yaşantınıza geri dönmeniz için ailenize daha çok zaman ayırmak için online oyun oynamamanızı tavsiye ediyorum.Bende eskiden böle yazıları okuyunca adama bak akıl veriyor filan diyordum ama harbiden öyle.Yinede karar sizin biz sıralamamızı yapalım.Bu arada haberide İstanbul'un ücretsiz dağıtılan gazetesi olan GASTE den okudum:

1: www.imperiaonline.org
2: www.travian.com.tr
3: www.ogame.com.tr
4: www.klansavaslari.net
5: www.bitefight.net

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL