Recep İvedik ten En Bomba SözLer-Recep İvedikin Kopardığı SözLerden Bir Kaçı

Recep İvedik'in En Bomba Sözü ?

Aç şu camı mamı bu ne kokuyo apış arası kokuyo resmen ya
- Gonuşma Lann
- Kapı benim kapım oLduğundan bir probLem yok
- Bu ne saçma hayat bu ne dingiL hayat ya bu ne kopuk hayat bu ne manyak yaşam tarzı ya bu ne --ok emmi ya
- Merhaba ben murat => Recep İvedik => Koyayımda Tur at
- Rock'n Coke gibisin çadır kurmak istiyorum
- Çünkü ben birazcık agresifim komplexliyim amma perdeLerimi kaLdırdığımdada kedi gibi bir insanım
- SaLih abi sen facebook'a üye misin ? saLih abi => değiLim ama iyi birşeyse oLabiLirim / Şahan => Boşver hiç buLaşma zaten çok ameLe kaynıyo bende çıkmayı düşünüyorum

6 yorum:

Unknown dedi ki...

agresifim koplexliyim müdürünü çıtır çıtır yerim sınır mınır tanımam...............

Adsız dedi ki...

-Hobidi gırtlak , hobidi gırtlak olmaz birgün gıgık der gidersin valla

Adsız dedi ki...

recebi indi böööööööö dibimüzik ıptıs ıptıs

Adsız dedi ki...

gonuşma lannnnn

Adsız dedi ki...

ben murat koyayımda turadddd bööööööööö

Adsız dedi ki...

tur ata tur ata bayıldım seni sixtim ayıldım

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL