Blogcuların Forumu Blogcuforum.net

Blogcuforum'u Blogculardan duymayan yoktur heralde.Ama olsun biz yinede tanıtalım.Belki duymayanlarımız vardır.Litfen duyanlar duymayanlara anlatsın.

Blogcuforum namıdeğer tamkarışık tarafından 2 ay önce açılmış.Bende ılk üyelerindenim fakat fazla takılmıyordum.Üye azlığı nedeniyle ilk zamanlarda kaynaşma yoktu.Fakat bir ara uğrayayım dedim eski blogcu forum gibi olmuş diyebiliriz.Herkes birbiriyle destek halinde.Bu yönden hoşuma gitti vede yaklaşık 2 haftadır hiç sıkılmadan takılıyorum.Sorunlarınıza anında çözüm getirecek arkadaşlarla dolu.Eğer sizde bir blogcuysanız gerek arkadaşlık gerek birşeyler öğrenmek gerekse birşeyler öğretmek maksadıyla takılmanızı dilerim.Bir gezin görün bana hak vereceksiniz.

http://blogcuforum.net

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cok tesekkur ederım. dusuncelerını yazmanda ayrıca cabası. guzel vakıt gecırdıgıne sevındım. hepımız elımızden geldıgınce bırseyler yapmaya calısıyoruz ıste ;)

butun blogcuları ve blogcu olmak ısteyenlerı forumumuza bekleriz:)

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL