İsmail Yk 2008 Yar Gitme Şarkı Sözü Oku,İsmail Yk 2008,İsmail Yk 2008 Şarkıları,Şarkı SözLeri

sarıl bana can bırakma beni

üzme seven bu yüreğimi

nolur bu aşkımızı öldürmeyelim

söyle bunu sen nasıl yaparsın bütün hayallerimi nasıl yıkarsın
senle güzel günler yaşamıştık bunları sen unutamazsın
ben sana çıkmu geldim yoksa bir hatamı ettim
ne olursun sevgilim bu aşkımızı öldürmeyelim
seni mutlu edebilmek için göz bebeğim gibi sevdim
senden bugüne kadar hiç birşey istemedim
ama ilk defa birşey istiyorum

yar gitme ben sensiz yaşayamam
yar gitme gözbebeğimsin dayanamam
dur gitmem seviyorum unutamam
yar gitme içimdesin atamam

canım aşkım bitanem herşeyim seni çok seviyorum
sen olmazsan ben ne yaparım ben sensiz yaşayamam ki
bak daha gitmeden yıkıldı dünayam
sevenlerlere hep kıyarlar kıyıpta acımazlar
ne olur sende onlardan olma canımm

sen gidersen yaşayamam sensiz hayatta olamam
bak gitmeden yıkıldı dünyam
sevenlere hep kıyarlar kıyıpta hiç acımazlar
sende onlardan olma beni yanlız bırakma
söyle söylediklerin gerçekmi seven insan hiç terkedermi
hani severdin hani beklerdin canım diyen o sen değilmiydin
sevgilim seni çok özlüyorum canımdan daha çok seviyorum
sen benim herşeyim diyen sen değilmiydin
sen olmassan yaşayamam ki sensizliğe dayanamam ki
senden asla ayrılmam ki ağlayan sen değilmiydin
sevenlere işte böyle kıyarlar seviyorum diye aldatırlar
nolur sende onlardan olma sarıl bana canımmm

Etiketler:İsmail Yk 2008 Yar Gitme Şarkı Sözü Oku,İsmail Yk,ismail yk 2008 şarkıları dinle,ismail yk 2008 şarkıları download,ismail yk yar gitme şarkısı indir,ismail yk yar gitme şarkısı sözleri oku,ismail yk 2008 yar gitme şarkı sözü

3 yorum:

Adsız dedi ki...

helal sana cok gusel soyluyor gercekten yakısıır

Adsız dedi ki...

spr olmuş gerçekten bütün şarkılarında spr tabi herkes sana aşkım diyor ama ben sen hayranınım sen benim abem yaşımdasın sana abe diye bilirmiyim.ABE

Adsız dedi ki...

seni seviyorum ismail yk

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL