Sekilnet Blog Yeni Bir Sayfa

Uzun zamandır bloguma kendimden birşeyler katmıyordum.Saoğulsun Türklerklanı,Hayatfan ve Tabuhan arkadaşımının kendinden yaz blogu blog yapan kendindir sözleri beni cesaretlendirdi.Aslında yazmak kolay fakat malum ekmek parası derdinden siz sevgili ziyaretçilerimize kendi emeğimizi sunmuyorduk genelde bo şeylerle insanların kafasını yoruyorduk.Ama artık tertemiz bir sayfa açıyorum.Aynı Sagopa'nın Siktirin Gidin şarkısından sonra benim dinleyicilerim beni küfürle dinleyeceklerine hiç dinlemesinler daha iyi sözlerindeki gibi.Beni okuyan benden birşeyler okusun benim bloguma haber sitelerinin yazdığı şeyleri okumak için gelmesin olayına girdim.

Yani kendimi zamanın akışına saldım.Bakalım zaman nasıl olacak.Herkese İyi Bloglamalar

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL