Gece Gunduz Dizisi KanalD Ekranlarıyla Buluşuyor...




Yaz aylarına girerken kış dizileri kapandı vede yaz dizileri başlamaya başladı.Yakın zamanda Kanal D ekranlarında olacak olan Gece Gunduz diziside bana göre tutacağa benziyor.Türk halkı aksiyon Polisiye filmlerini çok seviyor.Buda öyle bir diziye benziyor.Başrollerde İpek Özkök,Sarp Levendoğlu oynuyor belki başkalarıda vardır ama tanıdığım isimler bunlar.Bu dizi tutarmı bilmem ama ilk bölümlerini izleyeceğim tutarsa devamı gelir.Bende bu diziye özel bir site açtım hem hit açısından hemde yaz aylarında zamanım geçsin de sıkılmayayım diye.Sitemizin ismi http://dizigecegunduz.blogspot.com. Dizi ilerlemeye başlayınca yeni materyaller eklemeyi sürdüreceğim.

Sağlıcakla...

24 yorum:

Adsız dedi ki...

bence cok güzel:İ

Adsız dedi ki...

bence cok güzel

hello dedi ki...

iyi düşünce...

Adsız dedi ki...

bence süper bi dizi komiserin kızı hariç tüm oyuncular iyi bence o kızı acil degistirsinler yani yetenekli birini getirsinler sarp levendoglu zaten süperrrr oynuyo

Adsız dedi ki...

bencede o kızı degistirsinler yani

Adsız dedi ki...

keşke MEMET ALİ ALABORA oynasaydı dizi yılan hikayesinin kopyası olmuş izlerken yılan hikayesini izliyormuşum gibi geldi. yinede başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

bencede memoli oynasaydı daha güzel olurdu çakma yılan hikayesi olmuş.

Adsız dedi ki...

bu dizinin adı memolinin maceraları olması gerekirmiş baş rolündede memet ali alabora oynasaydı süper olurdu zaten yılan hikayesinin aynısı olmuş arabası bile aynı ne diyeyimki memet ali kadar iyi oyuncu olmasada sarp levendoğlu da iyi oynamış ama ben memet ali'yi izlemeyi tercih ederdim.

Adsız dedi ki...

diziyi çok beğendim çok güzel her hafta beğenerek izliceğim bir dizi çok teşekürler çok çok güzel bir dizi

Adsız dedi ki...

harika bir dizi

Adsız dedi ki...

mehmet ali alabora mı? sarp levendoğlu mu? yorumunuzu bekliyorum. ben karar veremedim sanırım tarafsızım sizden yorumlar bekliyorum...

Adsız dedi ki...

tabiki sarp levendoğlu mehmet ali'yi artık yeni projelerde göremiyoruz.

Adsız dedi ki...

memet ali alabora çok iyi bir oyuncu ve aynı zamanda çok iyi bir insan memet ali alabora tektir onu çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

ne alaka sarp mı memet ali mi çok saçma benzer hiç bir yönleri yokki

Adsız dedi ki...

memet ali daha güzel oynuyorrrrr sarpta kimmiş.

Adsız dedi ki...

güzel bir dizi

Adsız dedi ki...

ben hem diziyi hemde sarp leventoğlunu çook seviyorum. bence süper oynuyo asıl memet ali alabora kimmiş onuda severim ama napalım kadro süper değiştirmesiler.

yaprak dedi ki...

sarppppppppppppppppppppppppppppp

yaprak dedi ki...

seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum
duy bennnnnnnnnnnnnnnnnnnni

yaprak dedi ki...

sarpppppppppppppppppppppppp sana aşıgmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

yaprak dedi ki...

sen tapılacak adamsın sarpppppppp

yaprak dedi ki...

sarp seni gormek senınle konusmak istıyorum

Adsız dedi ki...

bende sarp levenoğlu hayranıyım onu çok seviyorum çok tatlı çok şeker çok harika bir yakışık

Adsız dedi ki...

seda altan seni sarp seviyomuşşşşşşşşşşşşş

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL