Kötü Bir Gün Kötü Bir Karne,Sınıfta Mı Kaldım?

Bugun her öğrenci gibi bende karnemi aldım.Almaz olaydım hayatımın en kötü karnesini almış olmaktan duyduğum bir burukluk vardı içimde bunu ben yapmıştım ama yinede üzülüyordum.

Sabah saat 9'da bir telefonla uyandım kalkar kalkmaz yemek filan fıstık dan sonra okulun yolunu tuttum.Okula geldim müdürün güzel tesellileriyle içim neşe doldu vede acaba benimde mi? karnem iyi olacak acaba 1,2 zayıf mı? gelecek diye telaşa düştüm sınıfa girdik herkes karnesini alıyordu.Teşekkür alan sayısı 6 mı 7 mi neydi.Yani sınıfın başarısı düşük.Anadolu lisesi genelde zor ama ne yapalım calışmıyoz.Neyse herkes karneyi aldı.Ben ve 2 arkadaşım karneyi en son alanlardaydık.Megersem kalanları en alta koyuyorlamış bi baktım 4 zayıf vay anasını dedim.3 zayıf garanti geliyorduda bu Matematik nerden çıktı.Hoca birde bana 47 yi bırakmam ben öyle bi hocamıyım demişti.Demekki öyle hocaymış.Neyse içime attığım nefretle Sorumluluk sınavlarının nasıl olacağını dinliyordum.Neyse böylesi hayırlısıymış bu devirde Babana bile güvenmeyecen.4 zayıf var 2 sini kurtarsam sorumlu olarak geçiyorum bakalım ne olacak.

Bu arada şu bloga harcadığım zamanı ders çalışmaya harcasaydım inek olurdum ama ben yaşam tarzımdan memnunum.Okumakla adam olunmuyor ama adam olmak içinde okuman gerekiyor.İşte böyle garip birşey yaşadığımız hayat...

Sağlıcakla....

1 yorum:

yasin dedi ki...

umarım sınavlarını geçer seneye lise 3 te daha iyi notlar alırsın :P dermişim :P
banane be ne alırsan al :D
şaka şaka :P

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL