Mimleye Mimleye Mimlendik..!

Uzun zamandır mimlenmiyordum ama bu uzun zamanın sonunda Meftuh arkadaşımız saolsun beni yanlız bırakmamış.Eskiden Blogcuda olan arkadaşımız benim gibi blogcu mağduru olup blogspot a geçenlerden neyse biz konumuza dönelim.Konumuzun adı mavi bisiklet.

Konuyu Tamkarışık abla başlatmış vede bana kadar geldi.Maşallah ne mimmiş nerelere kadar uzanır.Mim i bilmeyen yoktur diyerekten direk konuya geçiyorum.Mavi Bisiklet kansere karşı uzanan sağlıklı bir yaşam tarzını yakalamak için yapılmış bir çalışma.Kanser uzun zamandır başımızı ağrıtıyordu.Gerek sigaradan gerekse başka şeylerden kansere yakalanma oranı bayağı arttı.Gelişen teknoloji sayesinde kanserede artık çözüm var.Mavibisiklet adlı sitedede kansere karşı Giresun'da Trabzon'da bisikletli protesto gibi geziler düzenlenmiş.Gayet bilinçli bir çalışma olmuş.Neyse benden mim konusunda bu kadar şimdi mim'i Kelescan'a bırakıyorum....

Sağlıcakla...

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL