Ne Kadar Sürecek Bu Demokrasi,Amerika Irak Savaşı


Amerika Irak savaşı 5.yıllarını yaşıyor vede hala ortada demokrasi yok.Demokrasinin olmaması doğal çünkü o Amerika istediği gibi kırıp döker yakar geçer kimsede onlara karışamaz.Öyle zannediyorlar vede herkes öyle olduğunu kabullenmiş artık.Nerde masum var orda Amerika masum koruduğunu zannetmeyin masumu öldürmek için başında bekliyor vede bir gün sonsuzluğa gömüyor teker teker masum insanları.Belki 15 20 sene sonra Türkiye'mizede saldıracak.Saldıracak ama Allah'ın yardımıyla 2.Çanakkale savaşı yaşanacak.Bu zalimliğe son nokta konacak.

Amerika ne zaman bir nükleer silah yapsa savaş çıkıyor nedense.Bu nükleer silahlarıda masum insanlar üzerinde deniyor.Nerede masum insan var oraya saldır.Çünkü karşılık alamayacağını biliyor.Yıllar öncesinde bundan 65 yıl önce Japonya’nın Pearl Harbour’u bombaladığı (ki düzmece olduğu söyleniyor son günlerde) bahanesiyle attı atom bombalarını vede ilk nükleer silah deneyimlerini yaptı.Daha sonrada Afganistan,Irak ve niceleri olacak ama birgün son nokta koyulacak.O noktaya az kaldı diye düşünüyorum.

Bu arada Irak savaşlarında Babasını ve annesini kaybeden kendisininde bacakları kopan bir çocuğun Irak savaşını yöneten Tommy Franks'a yazdığı şiiride sizlerle paylaşmak istedim:

Merhamet hür Dünyaya bu kadar mi IRAK ' ti?
Ben Basralı Ömer,
Belki haberin yoktur diye yazıyorum Mr. Franks.

Önce demokrasi yagdı göklerimizden,
Sonra özgürlük geçti üstümüzden
Palet palet.
Ve insan hakları Namlularından
Saniyede bilmem kaç adet.

Demokrasi bizim eve de isabet etti
Bir gün sonra anladım koptugunu ayaklarımın.
Tam onsekiz adet insan hakları saymışlar
Vücudunda babamın.

Annem yoktu zaten
Ben doğarken ilaç yokluğundan ölmüş
Ambargo falan dediler ya Anlamadım
çocukluk akli iste
Oluşmadan sökülmüş.


Sizde de barıs böyle midir Mr. Franks?
insan hakları çocukları yetim
Ve ayaksız bırakır mi orda da?
Düşer mi ayin kan gölüne aksi
Güpegündüz düşer mi Pazar yerine demokrasi?


Zenginlik
İnsanları korkudan uykusuz bırakır
Kuşlar gökyüzünü terk eder mi orda da?
Babamla mırıldandığım son dua dilimde
ayaklarımın hastanede Ve giymeye
kıyamadığım pabuçlar Kaldı elimde.

Çocukların var mý Mr. Franks?
Al, oğluna götür onları Bari ise yarasın
Kim bilir belki baktıkça
Bazen beni hatırlasın.

Bu nasıl demokrasi Mr. Franks?
Düştüğü
yeri yaktı
Merhamet hür Dünyaya
Bu kadar mi IRAK ' tı size

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL