Sagopa Kajmer Shop-Sagopa Kolera Orjinal Tişörtleri


Sagopa Kajmer ve Kolera'nın tişörtleri yakında piyasaya çıkacakmış arkadaşlar.Piyasadaki taklitleri yeterince fazla olan Sagopa Kolera tişörtlerinin orjinalleri gelecekmiş.SAGOPA KAJMER markasının piyasaya sürülmüş tüm taklitlerine karşıda 16.06.2008 tarihinde yasal işlemler başlatılmış.

Peki biz bu Sagopa Kolera tişörtlerini nereden bulacağız diye soracak olursanızda.www.melankolia.com.tr/shop adresinden beğendiğiniz tişörtleri alabilirsiniz.Şu anda açık değil fakat 1 Temmuz 2008'de hizmete girecek.

Hadi Hayırlısı...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

bende sagopa nın tişörtü var üzerinde sagopa loves yazıyor ve resmi var altıda var sagopasız bir rap düşünemiyorum

Adsız dedi ki...

bendede var ustunde sagopamın resmı altındada sagopa kajmer yazıoo oyy kurban oluyum ona ben benden sago sızden paa sagopa sagopa...

İREMSAGO dedi ki...

SAGOYU O KADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ ELİME SAGO YAZDIRDIM ALLAHIM YA TİPE BAK ÇOK TATLI Bİ ADAM ALLAH ONU BİZDEN ALMASIN GALİBA BEN ONA AŞIĞIM ŞAKA ŞAKA ABİM GBİ GÖRÜRÜM KENDİLERİNİ EN ÇK İSTEDİĞİM ŞEY NUN KONSERİNE GİTMEK

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL