Şanışer Historiam Şarkı Sözü Oku,Historiam Sarki Sozü Oku,Şanışer Şarkı Sözleri Oku

Verse 1:
Etnik düşünceler tuhaflaşır cihan
Ben savaşlarında yer almadım almam ki
Şu an yarın ne olacak bilmiyorum
Esef yapar param beni bozmuştu yaptığınız muhabbetler
Kafam yeni doğan bir bebek misali boş yani saf
Bizim kurduğumuz sistem bizi etmiş oldu alt
Huzur terkedilmiş parklarda sallanır fark benim
Senin kadar düşünmemem hayatını tart
Yüzüm gözüm kan içinde bugün emeklerim malt
21 yıl oldu hala aynı para dolar mark
Reklamlık cümlelerle yapmıyorum bant
Benim seninle bi işim yok ki
Beni rahat bırak..
Aşk dışardan güzel gelen bir davul sesi
Mart ayım ağlamakla geçti
Terketti acılar zerk
Koçum gitmişti sarhoştum dert bana yüklenmiş
Historiam küçük ama sert
Bazen bir anlıktır öfke, bazen gönül semazen
Baş döner gider yaş solan nehir yıkanmak can yoksunu..
Sorunca tabla tabla kül derim çoraplarım sökül
Başımda zaten dolu furya hüzün bi de sen yoksun..
Tüm bu karalı sayfalarda yazıyo adına renk koydum..
Pembe oluyo bazen yüzüm,gözlerimse hep yorgun morarmıştı..
Küçükken ah kaderim sen yok musun .
Babamdan yemediğim o dayağı sevgin attı oLsun...

Verse 2:
Buruşmuş diLimde nutuk ve söylem..
Fikirlerim tuhaf doğar sabah akşam öğlen..
Düzenli bi hayatım yok ki akLarım gürgen..
Meşeyle şımart beni neşe göremediğim ünlem..
Tarih sınavlarında bileme gölgem
Bi ayna geçmiş öncesinde ben seninleyim
Sen bir ayda giderken ben ellerimde paltom üşürdüm
Soğuktu ama hava değildi soğuk olan biten bestem..
Albümler çıktı hikayeler hakikat
Bu underqround dostum işte defter kalem rahat
Üç değerden biri şimdi terkedildi avrat..
Yok suçum bu cenere böyle hayat değiştirdi hak..
Tebessümde etsen aynı ağlak halim
Dışarda güneş doğsa dahi sen ışırsın hain
Güneşte koptu bağların içtendi dağların
Gülünçken ben ağladım güçsüzdü sağ yanım
Ey dedim kalp senin işin çöz bu ipleri
Benim hayatım moruk bu ha gelmişken beklerim
Çakmağımın gazı bitmiş yanmıyoken tütün
Bütün mesafeler çok uzak azalır günlerim
Teklif ettiğin cennet semalarda aLLah’ım..
Destektim bulutlarına çarpıştılar ağladım..
Terbiyesizdi hayatım terbiyesizde yarın..
Gel buraya izLe mezarımda yazar adın..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok gzl bi şarkıı sözler tam oturmuş yerine yane

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL