Mozole Mirach 2008 Mozart Albümü -Mozole Mirach MozArtt Albümü Çıktı

Mozole Mirach'ın kendi ağzından buyurun

SelamunAleykum arkadaslar cok uzun zamandir beklenen sorulara cevap veremiyorum affiniza siginiyorum.. burda durumlar disaridan göründügü gibi kolay gitmiyor. bi cok sorundan vakit bulup veya uygun vakti bulup parca album bilgi vs. bisiler veremiyorum sizlere.. Genel olarak bütün sorulara cevap veremesemde son zamanin en onemli konusu olan album meselesi hakkinda biraz bilgi vermek istiyorum..

MozzArt Underground ve Beatkeyfi albumu 2 albumun birlesmesinden olusuyor 2 album tek albumde 2 bölüm olarak dinlenecek..

Albumun Beatkeyfi kismi benim yaptigim beatlerden olusan enstrumental bi album, daha oncede yapmaya basladigimda duyurmustum..cok farkli tarzlarda beatleri bir araya getirmeye calistim ve beatkeyin farkli tarzlarda neler yapabilecegini dinletmek istedim..

MozzArt Underground'a gelince..

Bu da Sitemin Duan Olsun Albumu zamanindan, hatta daha oncesinden tutun gectigimiz aylara kadar ürettigim bir cok parcadan sadece bir kismi.. Bildiginiz gibi bi süre once Banrollu album haberi vermistim.Bu Album (insaAllah) muhtemelen kis aylarinda cikacagindan, sizleri daha fazla bekletmek istemiyip,yapmis oldugum parcalarin bir kismini sizlere sunmak istedim..SDO albumunden bu yana underground'a pek fazla parca vermemem size parca üretmemem izlenimini vermis olabilir.Ama düsündügünüz gibi degil, 10 larca parca ürettim sectim eledim ölçtüm biçtim..Tutarsiz bir sekilde 3-5 tane ep cikarmak yerine en güzel islerle sizlere ulasmak istedim..

Bahsettigim parcalardan bir kismi bandrollu album projem için secildi ve profosyonel bi produktor, profosyonel bi menajer esliginde ve profosyonel bi studyo ortaminda hazirlanmak için sirasini bekliyor.. iste onlar bekleye dursun bizde yapmis oldugum parcalardan bir kisminin keyfini cikarmaya baslayalim.. MozzArt Underground Benim için çok onemli ve çook uzun zamanda hazirlanmis parcalardan olusuyor.. ismide oyle :) Mozz Art in iki farkli anlami var benim için 1. si MozzArt yani Mozz sanati, ikincisi büyük bestekar Mozart in ismine bi benzetme..Album Allahin izniyle planlara göre Agustos ayinin ilk veya en geç 2. haftasi çikmis olacak..umuyorumki albumu begeneceksiniz ama çok önemli bir konu var..

Bu album bana internetten veya gerçekte,kardesim,abi,dostum,üstad,hocam,bro vs. vs. diyen herkesin gerçek yüzünü gösterecek..nedeni de su;bu albumu daha once vermis oldugum albumler, parcalar seklinde nete degilde, online satis yontemi ile satmayi planliyorum.. sanatinin karsiligini almak isteyen her sanatçi gibi her sair gibi her muzisyen gibi kafa patlatip gecemi gündüzümü verdigim sarkilarimin bir degeri olmasini istiyorum sizce yanlismi düsünüyorum? Bence bir sanat eserini dinlemek yalnizca tiklayip indirmek olmamali..Sizlerden istegim su ki eger bana gerçekten deger veriyorsaniz bu albume hakettigim degeri verin ve rica ediyorum internetten indirmeyin.. Bunca zamandir sarkilarimi dinliyorsunuz süphesiz bazi zor zamanlarinizda veya mutlu anlarinizda sesimle yaninizda olmusumdur..Ve boyle bir esere 2 paket sigara parasini cok gören arkadaslarim lütfen bu sefer müzigime saygi gösterin internete verdigimde nasil indirip dinliyorsaniz bu seferde ücretini verin alin müzige, Mozz'a destek olmaninkeyfini çikarin.yarin öbürgün Mozz muzik yapiyorsa benimde ona bir destegim oldu demenin sevincini yasayin.. ben bu 2 albumu bir arada 8 ytl ye satmayi planliyorum.Satis internetten tek tek siparis ve bazi sehirlerdeki bazi dostlarimin yardimlariyla belirli satis noktalarindan temin etme yoluyla dagitilacak.. eger bu yonde yardim etmek isteyen güvenilir arkadaslar varsa mesela atiyorum "ben Ankarada albumu satmak istiyorum" diyen arkadas varsa myspace yoluyla benle irtibata gecebilir.. tüm dinleyicilerimden ve tüm Rap camiasindan Albumun reklami tanitimi konusunda destek bekliyorum..

Umarim anlatabilmisimdir sizlere derdimi bir nebze olsun..Unutmadan albume insaAllah Ey Rap parcasina bir de klip projemiz var..Yönetmenim Sühep Tosun'a,Bilal'e ve tüm ekip arkadaslarina simdiden tesekkür ediyorum..

Harun Dinç "Mozole Mirach aka Beatkey"

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL