Ttnet Vitamin Nedir-Tt Net Vitamin Kayıt Ol-Nette Vitamin

TTNET Vitamin, Millî Eğitim Bakanlığı müfredatına uygun olarak geliştirilmiş ve internet üzerinden kullanılan bir eğitim destek aracıdır. TTNET Vitamin, İlköğretim 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrenci ve öğretmenlerinin eğitim hayatını kolaylaştırmak için hazırlanmıştır.

Artık çocuklar evden eğlenerek, sıkılmadan okuldaki derslerini bilgisayar başında tekrar edebilecekler. Böylece öğrencilerin hem ailelerine ayıracak zamanları olacak hem de öğretmenleri ertesi gün onları sınıfta derslerine hazırlanmış olarak bulacak.

Matematik, Fen ve Teknoloji, Türkçe ve Sosyal Bilgiler derslerini içerir. Öğrencilerin dersleri kolayca anlamasına yardım eden, öğrencilerin derse olan ilgisini arttıran sesli konu anlatımları bulunmaktadır. Çocukların öğrenme motivasyonunu arttıran canlandırmalar ve dikkatini canlı tutan interaktif etkinlikler ile ders anlatımları eğlenceli hale getirilmiş, ayrıca hem sınıfta uygulanabilen hem de öğrencilerin anlayarak yapabileceği deneyler ve etkinlikler bulunmaktadır.

TTNET Vitamin paketinden evde faydalanmak için TTNET satış noktalarına başvurarak ya da 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri’ni arayarak, ayda sadece 5 YTL’ye ya da yıllık 36 YTL’ye TTNET Vitamin paketi satın almak ve www.ttnetvitamin.com.tr web sitesi üzerinden kayıt olmak gerekiyor.

22 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bu site çok yararalı olduğu belli ben de şimdi üye olcam allah kısmet bederse

Adsız dedi ki...

ben elif bu site çok yararlı ben beğendim herkese çok teşekkür ederim sağolun bizim yararımızı düşünüyonuz
thank you.....

Adsız dedi ki...

slm millet bendeniz geldim nabersiniz herkese selam ben bu siteye bayıldım herkees tşk eder saygılarımı dilerim
bendeniz şahsuvar

Adsız dedi ki...

ben kuzenım tavsiye etti,üye oldum hem ucuz hemde guzel bır test cozumu cocuklarınızı ne yapacaksınız internetin basına otuttacaksınız oturmazsa zorla otutcaksınız

Adsız dedi ki...

yha bu çok güzel bn çok beğendim bnce sizce nası bilemem bnce harika

Adsız dedi ki...

güzel

Adsız dedi ki...

sıteyı açamıyom
sıktiriboktan site

Adsız dedi ki...

çokgüzel site

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar üye olmak beleş mı?

ahmet dedi ki...

cok güzel olmus hazırlayanlara teşşekkurler

ahmet dedi ki...

yapanlara coook teşşekürler...

Adsız dedi ki...

Bu sitedeben ders almak için açtım ama hiç birşey yokD:

Adsız dedi ki...

ya bune ya

Adsız dedi ki...

nfd.gltrjhpnköoıdbjtuıgjmıertgjıjkerıktoıfkodkgkhkhhkhkhkhhhhhjjjjjjkffofkodkfoefkospdıgjpıfjnpıfhbjpoıkhbpokhbohk

Adsız dedi ki...

ben vatan için savaşan memetciklere "ALLAH" kolaylık versin

Adsız dedi ki...

nbr bilader görüşmeye li iyisin ha

Adsız dedi ki...

nbr birader görüşmeyeli iyisin ha

Adsız dedi ki...

adım kübra ben daha üye olmadım ama bişeyler öğreneceğimden eminim herkese ttnete tesekküellr

Adsız dedi ki...

TTNET VİTAMİN, Millî Eğitim Bakanlığı müfredatına uygun olarakgeliştirilmiş ve internet üzerinden kullanılan bir eğitim destek aracıdır. TTNET VİTAMİN, İlköğretim 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrenci ve öğretmenlerinin eğitim hayatını kolaylaştırmak için hazırlanmıştır.

Destek İçin

http://www.ttnetvitamindestek.com/

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

hiç güsel bi şey yok bn bu siteye ödew yapmak için girmiştim

Adsız dedi ki...

fhb

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL