Şebnem Ferah Söyle Şarkı Sözü Oku-Şebnem Ferah Şarkı Sözleri

Saatim çalmadan uyandım bugün,
Dünkü fırtına çoktan dinmiş.
Yağmur yağmış , her yer yıkanmış.
Vakit kaybetmeden yazmaya başladım;

Bir ağacım ormanda,
Dallı, budaklı..
Baharı bekler dururum ,
Gövdemde adın yazılı..

Dudağımda bir damlan , denize döndü.
Şiirler yazdım sana; okur musun, söyle..
Yüreğimde her şeyin, koruyup sevdim,
Uzanıp ellerimden tutar mısın, söyle..

Saatim çalmadan uyandım bugün,
Dünkü fırtına çoktan dinmiş.
Yağmur yağmış , her yer yıkanmış..
Vakit kaybetmeden yazmaya başladım;

Bir ağacım ormanda,
Dallı, budaklı..
Suyumu bekler dururum ,
Gövdemde adın yazılı..

Dudağımda bir damlan , denize döndü.
Şiirler yazdım sana; okur musun, söyle..
Yüreğimde her şeyin, koruyup sevdim,
Uzanıp ellerimden tutar mısın, söyle..

Anahtar Kelimeler:şebnem ferah şarkı sözleri,şebnem ferah fan,şebnem ferah tüm şarkı sözleri,şebnem ferah söyle dinle,şebnem ferah söyle indir,şebnem ferah söyle seyret,şebnem ferah rock,rock şarkı sözleri,rock fan

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL