Carlos'un ilginç sırrı


Fenerbahçe'nin Brezilyalı yıldızı Roberto Carlos'un maçlardan önce uyguladığı çok ilginç bir uğuru var. Brezilya Milli Takımı, Real Madrid, Fenerbahçe olsun, yıldız futbolcu her maça çıkmadan önce formasını kesiyor!

"Biraz mükemmelliyetçi bir insanım ve bu geçmişten gelen bir alışkanlık. Bunun için bütün oynadığım takımlarda, milli takım da dahil olmak üzere bunu yapıyorum. Kestiğim parçalar, verdiğim insanlar için hatıra gibi oluyor, benim imzam gibi bir şey. Parçaları da insanlar istiyor zaten, saklamak için. Ben de bazı parçaları saklıyorum. Mesela dünya Kupası final maçındakini ve Şampiyonlar Ligi'nde Leverkusen'e karşı oynadığım maçtakini sakladım. Bunun gibi bir kaç tane var elimde'

Carlos, maçlara çıkmadan önce başka uğuru olup olmadığı sorusunu ise habercilere nazire yaparcasına şöyle yanıtlıyor:

"Her zaman maça çıkarken o tünelde bir şey yapıyorum ama onu kimse bilmiyor."

LigTv

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL