Bedava Forum Kurmak İstiyorum-Forum Sitesi Kurmak-Ücretsiz Forum Sitesi Kurmak İstiyorum


Herhalde internet kullanıp da bir foruma üyeliği olmayan yoktur sanırım. Bu nedenle forum nedir ne değildir herkes biliyor. Bu faslı geçip nasıl forum sahibi olacağınıza gelirsek;

Adım1: Forumotion sitesine girin ve sağ üst köşedeki "Create free forum" yazan yere tıklayın.
Adım2: Bu aşamada ekrana kullanmak istediğiniz tema örnekleri gelecek. Kuracağınız forumun temasını seçiyorsunuz. Beğendiğiniz bir temayı seçtikten sonra sağ alt köşede "Continue" yazısına tıkalyın.
Adım3: Artık forumunuzun temasını seçtiniz ve sıra forumunuzun ayarlarına geldi. Sırasıyla;

Title of your forum: bu kısma forumunuzun başlığını girin.
Category: forumunuzun hangi konu ile alakalı ise o kategoriyi tercih edin.
Description: forumunuzun açıklaması.
Internet Address of your forum: (at least 4 characters): En az 4 karakter olacak şekilde sitenizin ismini belirliyorsunuz.
Language used on your forum: Forum dilini seçiyorsunuz.
Hour / Timezone: forum saatini ayarlıyorsunuz.
--------------------------------------------------------------
Your e-mail address: e-posta adresiniz
Administration password: yönetici şifreniz.

En son kısma E-mail adresinizi ve şifrenizi seçtikten sonra yine sağ alt köşede "Continue" dedikten sonra sizden oluşturdugunuz şifreyi tekrar girmenizi isteyecek. Şifrenizi tekrar girdikten sonra artık sizin de bir forumunuz var. Hem de ücretsiz forum :) Böylece host ücreti, domain ücreti ödemeden ve trafik sorunu yaşamadan sizin de bir forumunuz olmuş olacak. Ne diyelim şimdiden hayırlı olsun ;)
Kaynak:Blogumdan

2 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle tüm gençlerin 19 mayısını kutluyorum. :)
bugünden itibaren mimlenmiş bulunmaktasınız.mim konnusunu öğrenmek için blogumuza başvurunuz.aman fazla sert baş vurmayın başınız acır :)

sib dedi ki...

selam arkadaslar,
artik www.forumotion.com sitenin turkçeside var !!
bugun kendime forum kurdum !! forum kurmak isteyen tum arkadaslara tavsiye ederim..
[url=http://www.yetkinforum.com]bedava forum kurmak[/url]

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL