Mimsiz Hayat..!

Bloggerde olalı uzun zamandır mimlenmiyordum.Sağolasın hayatfan arkadaşım bu konuda beni yanlız bırakmamış vede beni mimlemiş.Mimlenmek o kadar büyük bir hadise değil blogcu camiasında pagerank değerine biraz katkıda olsun vede blogcular arasında ki dostluk gelişsin maksadıyla geliştirilmiş bir güzellik.Neyse beni mimleyen arkadaş hayatfan konu olarak "Hit yükseltmek için başvurulan saçma yöntemler". adlı saçma konuyu ele almış.Konudanda anlaşılacağı gibi garip bir mim olmuş.

Hit yükseltmek için başvurulan saçma yöntemler

1.)Kendinin 4 katı kadar yüksek pr li toplistlerle link takası yapmak.Pr 0 adamın pr 4 veya pr 5 toplistlerle link takası yapması gibi.

2.)Yazının 10 katı kadar etiket ekleme(Saçma görünümlü ama işe yarıyor:)
3.)Günde 20,30 yazı eklemek

Şimdi sıra bende.Bende Pası Emreblog Vede Ahmetdursun'a Atıyorum.Mimle Kalın

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitedeki eserlerin her türlü yayın hakları SekiLnet.Com'a aittir.
Eserler kaynak göstermek şartı ile kullanılabilir. Copyright 2008 © sekilnet.com LoRd SekiL